Новини

Суднобудування в Україні було, є і буде!

IX Міжнародна науково-технічна конференція «Інновації в суднобудуванні та океанотехніці» пройшла в Національному університеті суднобудування імені адмірала Макарова. На цей захід завітали 593 учасника. Україну представляли міста: Миколаїв, Херсон, Одеса, Львів, Полтава. А іноземні гості були з наступних країн: Китай, Грузія, Польща, Нідерланди, Казахстан, Болгарія.

Як розповів ректор НУК ім. адмірала Макарова Євген Трушляков, іноземні партнери, які не змогли завітати на конференцію надіслали привітальні телеграми. Зокрема, такі листи прийшли від представників Китаю, Фінляндії та Франції.

«Суднобудування в Україні було, є і буде. НУК ім. адмірала Макарова щороку випускає висококваліфікованих спеціалістів, котрі націлені на розвиток суднобудування», – підкреслив Євген Трушляков.

На сьогодні, суднобудівельні заводи Миколаєва поки що не працюють на повну потужність, відзначив директор Суднобудівельного інституту Олександр Бондаренко. Проте, це не свідчить про відсутність потенціалу суднобудівельної галузі.

«Миколаїв – місто з величезними науковими можливостями. Більшість Міністрів промисловості колишнього СРСР це випускники Миколаївського суднобудівного інституту (МСІ)», – нагадав Олександр Бондаренко.

Більше 10 проектних організацій в Миколаєві наразі співпрацюють з іноземними замовниками. І звісно, головний потенціал Миколаєва – це кадри. Мова йде про студентів та випускників НУК ім. адмірала Макарова.

Подібні конференції допомагають розвивати суднобудування в Україні, впевнений й проректор з наукової роботи НУК ім. адмірала Макарова Володимир Блінцов. На таких заходах вчені та практики можуть обмінятися сучасними даними в галузі суднобудування. А це важливо, оскільки частими гостями конференцій виступають представники судноремонтних заводів.

«Більшість наукових доповідей пов’язані з новими досягненнями, інноваціями суднобудування, машинобудування, енергетичних установ. А це, в свою чергу, допомагає вченим бути в курсі останніх новин», – сказав Володимир Блінцов.

Крім того, на конференціях постійно обговорюють ринки для підготування кадрів суднобудування. Володимир Блінцов впевнений, що ця інформація необхідна. Адже університет спеціалізується на таким кадрах. Сьогодні випускники ВНЗ працюють в Каспійському регіоні, котрий інтенсивно розвиває суднобудівельну галузь.

Аби бути успішним суднобудівельником, треба йти у ногу з часом, відзначив у своїй доповіді гість з Одеси, генеральний директор Морського інженерного бюро Геннадій Єгоров. Важливо розуміти які саме судна користуються попитом, в якому регіоні. Також необхідно знати скільки років корабель може бути на плаву.

«Не таємниця, що нові судна випускають відповідно до останніх вимог та технологій. Але при цьому і більш старі кораблі. Які вже зазнали ремонту, продовжують здійснювати перевезення. А це не найкращим чином впливає на собівартості нових суден», – підкреслив Генадій Єгоров.

Необхідно слідкувати за тенденціями ринків суднобудування в різних регіонах. Це допоможе бути не лише в курси останніх новин, але й гідно заробляти. Бо, саме знаючи чого потребує споживач, легше ці запити втілити в життя. А галузь суднобудування не стоїть на місці, а постійно розвивається.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eight − 2 =

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!