Національний
Університет
кораблебудування
імені адмірала Макарова Офіційний сайт

061 Журналістика

Відповідальний за прийом абітурієнтів

Щербак Олена Володимирівна

+38 (063) 696 60 65

shcherbak.olena2410@gmail.com

061 Журналістика

Факультет/Інститут: Навчально-науковий гуманітарний інститут

Кафедра: Соцiально-гуманiтарних дисциплiн

Реклама – це здатність відчувати і 
передавати серцебиття бізнесу
в словах, папері та чорнилі.

Лео Бернет


НАША МЕТА: підготувати кваліфікованих спеціалістів у галузі журналістики, реклами та зв’язків із громадськістю шляхом вільного творчого навчання та здійснення наукової діяльності.

НАШІ ЦІННОСТІ

ЯКІСТЬ. Ми дивимося на кілька кроків уперед і створюємо інтерактивне середовище, просуваємо лише сучасні ідеї.

ПРАКТИЧНІСТЬ. Усі предмети мають прикладний характер, а опанування сучасних інструментів (Google Analytics, Targeting etc.) надасть Вам переваг на ринку праці.

ПОВАГА. Ми поважаємо думку кожного і вважаємо, що саме така цінність найбільше розвиває особистість.

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

Ми впевнені, що отримати сучасний якісний результат старими методами неможливо. Тому відійшли від традиційного формату монотонних лекцій і конспектування підручників. 

Заняття розділені на теоретичний та практичний блоки з постійним фідбеком від лекторів, лідерів думок, спеціалістів, які працюють в інформаційному просторі, в рекламних та PR-агентствах. Частину завдань і фінальний дипломний проект студенти готують для реального клієнта-замовника і роботодавця.

НАШІ СТУДЕНТИ ВИВЧАЮТЬ:

  • ораторське мистецтво і спічрайтинг;
  • рекламні та PR-технології у digital-просторі
  • брендинг і копірайтинг;
  • еvent-практики;
  • іміджологію та іміджмейкінг;
  • дизайн у рекламі та PR;
  • фотомистецтво;
  • право в галузі реклами та зв’язків із громадськістю та ще багато цікавих курсів.
  • Освітні програми

  • Реклама і зв’язки з громадськістю
  • Конкурсні предмети

    061 Журналістика

    бакалавр

    Конкурсні предмети

    бюджетна пропозиція

    • Українська мова та література
    • Історія України
    • Математика або іноземна мова

    небюджетна пропозиція

    • Українська мова та література
    • Історія України
    • Географія або біологія

    небюджетна пропозиція 2

    • Українська мова і література
    • Іноземна мова
    • Математика або географія

    магістр

    Конкурсні предмети

    PHD

    Конкурсні предмети

    Працевлаштування

    Бакалавр журналістики, реклами та зв’язків із громадськістю має широке поле працевлаштування:

    • Бренд-менеджер
    • Менеджер із реклами
    • Прес-секретар
    • Іміджмейкер
    • Event-менеджер
    • Менеджер зі зв’язків з громадськістю
    • Журналіст
    • Кореспондент
    • Копірайтер
    • Спічрайтер
    • Медіадизайнер
    • Медіапланер
    • Контент-менеджер
    • Політтехнолог
    • SMM-спеціаліст
    • Account-менеджер
    • GR-консультант
    • PR-консультант.

    ПЕРЕВАГИ ПІДГОТОВКИ

    • Практика у провідних медіа-структурах, рекламних та PR-агентствах, на телебаченні, радіо, у друкованих та інтернет-виданнях, у рекламних і маркетингових відділах державних і комерційних установ, PR-підрозділах політичних партій.
    • Тренінги, майстер-класи з провідними експертами в галузі, запрошеними лекторами й роботодавцями.
    • Створення авторських медіа-проектів.
    • Формування власного електронного портфоліо.
    • Можливість під час навчання займатися практичною діяльністю за фахом. 

    Повернення до списку

    завантаження карти...